Absolute_-_Dansband_3-CD_2007_mp3_CD-Uploaderseeders: 2
leechers: 0
Absolute_-_Dansband_3-CD_2007_mp3_CD-Uploader (Size: 481.6 MB)
Description
Absolute Dansband 2007
Artist: Absolute Music Titel: Absolute Dansband (3CD) Label: Eva Records Bolag: SME Mediatyp: Album Releasedatum: 2007-11-28 CD 1 01. Streaplers - Till Min Kära 02. Lasse Stefanz - Du Försvann Som En Vind 03. Thorleifs - Och Du Tände Stjärnorna 04. Black Jack - Inget Kan Stoppa Oss Nu 05. Vikingarna - Den Stora Dagen 06. Matz Bladhs - Tusen Bitar 07. Berth Idoffs - Små Små Ord Av Kärlek 08. Lennartz - Leende Guldgruna Ögon 09. Torgny Melins - Nu Är Det Lördag Igen 10. Barbados - Rosalita 11. Mathias Holmgren - Något Som Kan Hända 12. Arvingarna - De Ensammas Promenad 13. Shanes - Vem Får Följa Me Dig Hem 14. Stefan Borsch - Ännu Doftar Kärlek 15. Candela med Jenny Öhlund - Viva Fernando Garcia 16. Schytts - En Spännande Dag För Josefine 17. Thorleifs - En Liten Ängel 18. Tommys - Vår Dotter 19. Hans Martin - Där Rosor Aldrig Dör 20. Curt Haagers - Tiotusen Röda Rosor 21. Ingemar Nordströms - Gabriellas Sång CD 2 01.Thorleifs - Med Dig Vill Jag Leva 02.Sven-Ingvars - Två Märka Ögon 03.Matz Bladhs - Vid Silverforsens Strand 04.Stefan Borsch - Vid En Liten Fiskehamn 05.Lasse Stefanz - Tårar Från Himelen 06.Flamingokvintetten & Allstars - Gamla Goa Gäng 07.Mats Bergmans - Kan Du Hålla Dem Orden 08.Fernandoz & Git Persson - Nej Så Tjock Du Har Blitt 09.Kellys - Ett Litet Ljus 10.Göran Lindberg - Den Röda Stugan 11.Wizex - Mjölnarens Irene 12.Joy Ride - Godmorgon Världen 13.Grönwalls - Tillbaks Igen 14.Curt Hagers - Riktiga Vänner 15.Black Jack - Sista Dansen 16.Lotta Engberg - Aldrig Ska Jag Sluta Älska Dig 17.Kikki Danielsson - Bra Vibrationer 18.Arvingarna - Eloise 19.Friends - Lyssna Till Ditt Hjärta 20.Charlotte Nilsson - Tusen Och En Natt 21.Sonja Aldén - För Att Du Finns CD 3 01. Lasse Stefans med Christina Lindberg - De Sista Ljuva Åren 02. Vikingarna - Leende Guldbruna Ögon 03. Sten & Stanley - Jag Vill Vara Din Margareta 04. Thorleifs - Gråt Inga Tårar 05. Flamingokvintetten - Kärleksbrev I Sanden 06. Curt Görans - Du Gav Bara Löften 07. Paul Paljett - Guenerina 08. Jan Öilers - Natten Har Tusen Ögon 09. Åge Aleksandersen - Ljus och Värme 10. Janne Önnerud & CO - Är Du Min Älskling Än 11. Säwes - Paloma Blanca 12. Claes-Göran Hedström - Det Börjar Verka Kärlek Banne Mig 13. Sven-Ingvars - Jag Ringer På Fredag 14. Schytts - Aj Aj Aj 15. Sten & Stanley - Grindslanten 16. Flamingokvintetten - Där Näckrisen Blommar 17. Thor Erics - Sju Ensamma Kvällar 18. Magnus Kvintett - Monica 19. Cool Candys - Vår Enda Sommar 20. Mats Stefanz med Lailaz - Evert 21. Jan Johansen - Mitt Hjärta i Din Hand 22. Christer Sjögren - In The GhettoSeeda efter nerladdning / kommentera torrenten Related Torrents
Sharing Widget |