22.Jump.Street.2014 nl subs.mp4

seeders: 94
leechers: 16
Added on October 5, 2014 by djbennekein Movies
Torrent verified.



22.Jump.Street.2014 nl subs.mp4 (Size: 3.23 GB)
 22.Jump.Street.2014 nl subs.mp43.23 GB

Description


Verenigde Staten
Actie / Komedie
100 minuten

geregisseerd door Phil Lord en Chris Miller (II)
met Channing Tatum, Jonah Hill en Ice Cube

Nadat ze hun weg door de middelbare school hebben gevonden, vinden er grote veranderingen plaats voor officieren Schmidt (Jonah Hill) en Jenko (Channing Tatum) als ze dit keer undercover gaan op een plaatselijk college. Maar wanneer Jenko zijn verwante ziel tegenkomt in het footballteam en Schmidt infiltreert bij de kunstclub, beginnen ze hun partnerschap in twijfel te trekken. Het is aan hen de taak om niet alleen de zaak op te lossen, maar ook om beproevingen te doorstaan die zullen aantonen of ze een 'volwassen' relatie kunnen aangaan. Als de twee adolescenten kunnen uitgroeien tot 'echte' mannen, zou deze studententijd misschien wel het beste kunnen zijn dat hen ooit is overkomen.

Vanaf 21 oktober te huur
Vanaf 22 oktober te koop op dvd en blu-ray

subs by djbenneke
blijven seeden ik blijf het niet doen


Related Torrents

torrent name size seed leech

Sharing Widget


Download torrent
3.23 GB
seeders:94
leechers:16
22.Jump.Street.2014 nl subs.mp4

All Comments

babylon zegge ze dan...
en beter kunne? moeilijk als de mp4 verneu* is
burned rotzooi...
jammer van de mooie stream....
mja een echte zou de hash kenne vinde ;)
oftewel succes met verbetere ;)
als je et beter kunt doe het dan zelf ;) ik ben niet zoals de grote
Neuk jou, kontgat.

Ik kom terug!
probeer het dan maar eens alle amerikaanse films nederlands te spreken da klikt echt ni da maakt de film slechter dan het origineel en engels is een algemene taal voor de weereld en wreed handig
vlc lol typfoutje
inderdaad als er mensen zijn die het beter denken te weten of kunnen laat het ons zien dan...

Ik ben allang blij dat deze film nu eindelijk eens net 'nederlandse ondertiteling' te vinden is
thx voor de review
thx ;)
een algemeen comment voor iedereen wees blij da er subs zijn in de plaats daarover te klagen of leer gewoon engels hier bijmij op pc en tablet werken ze goed de eerste die er nu nog over klaagt dan gaat de film ofline